VIII Open El Pirata de Squash

Aquest cap de setmana s'ha disputat en les instal·lacions del Club Euro Sport de la Pineda, el VIII Open "El Pirata” d'Esquaix, puntuable per al rànquing català, amb 775 € de premis en metàl·lic i més de 1000 € en material esportiu. Aquest Open ha comptat amb la presència de les 40 millors raquetes del Circuit Català i Nacional d'Esquaix, amb un nivell altíssim i una gran qualitat tècnica. Jugadors de la talla d'Iker Pallers, Vincent Droesbke o Dani Pascual han passat aquest cap de setmana per les pistes del nostre Club.
En semifinals del quadre absolut es van trobar d'una banda, Iker Pallers i el jugador francès Vincent Droesbeke, que van disputar una trobada plena de detalls tècnics, on el jugador de la selecció espanyola de 19 anys, Iker Pallers, es va portar finalment la victòria després de guanyar la trobada per 3 sets a 0 i així passar a la final. Per l'altre costat del quadre, la segona semifinal la van disputar el jove Dani Pascual i el veterà Xavi Blasco, on el primer es va alçar amb la passada a la final en una trobada a 4 sets carregat de tensió. En la final, Dani Pascual no va poder amb la voracitat i la velocitat d'Iker Pallers, que després de 50 minuts de joc i 4 sets, va aconseguir imposar-se a Dani i aixecar així el seu segon trofeu El Pirata consecutiu.
En Consolació, Enric Creus es va portar la final després de vèncer al jugador del C.N. St. Andreu, Pablo Dolz per 3 sets a 0.
En categoria femenina, la guanyadora absoluta va ser la murciana i actual nº 1 del rànquing espanyol, Cristina Gómez, que es va imposar a la jugadora de Lleida Marta Latorre per un contundent 3 a 0. En consolació femenina, la vencedora de la final va ser la jugadora d'11 anys Noa Romero, demostrant les seves grans habilitats amb tan curta edat.
Esment especial per als jugadors locals Nil Vidal, Theo Rivero i Gerard Aranda. Gerard no va poder passar de primera ronda ja que va perdre el seu partit contra el jugador del Club Triops Alex Luque. Theo Rivero, de 51 anys, es va batre en duel en segona ronda amb el guanyador absolut Iker Pallers i després de donar tot el seu potencial, no va poder amb el jove jugador del Malibú Esportiu. El jove jugador local Nil Vidal, amb 17 anys, va arribar fins a quarts de final del quadre principal on es va trobar amb el jugador francès Vincent Droesbeke i no va poder passar a semifinals després de perdre la trobada per 3 sets a 1.
Agrair per concloure aquesta crònica, a tots els participants per assistir, jugar genial i per haver fet fàcil l'organització d'aquest VIII Open “El Pirata”. Agrair també, com no, al Restaurant “El Pirata” que sense ells aquest Torneig no existiria i no seria un dels tornejos més valorats en tot el circuit català. Al Club Euro Sport per finalitzar, pels fantàstics obsequis aportats en el lliurament de premis i en el sorteig de regals en el sopar de comiat en el Restaurant “El Pirata”.