IV Open El Pirata de softraquet

Aquest cap de setmana s'ha disputat en les instal·lacions del Club Euro Sport de la Pineda el V Open “El Pirata” de Softraquet, puntuable per al rànquing Euro Sport, amb més de 1000 € de premis en regals esportius. Aquest Open ha comptat amb la presència de les 35 millors raquetes de Tarragona i amb la presència del jugador de Barcelona Jordi Mitjà, actual nombre 2 del circuit catalan de Softraquet.
En semifinals del quadre absolut es van trobar, d'una banda Joan Manchó i Mia Cots, que van disputar una trobada plena de detalls tècnics i on el monitor de l'Euro Sport, Mia Cots, es va portar finalment la victòria al guanyar per 2 sets a 0 i així passar a la final. Per l'altre costat del quadre, la segona semifinal la van disputar el jugador local Nil Vidal i el veterà director del club Javi Duce, on el primer es va alçar amb la passada a la final en una trobada a 2 sets carregat de tensió. En la final, Nil Vidal de 17 anys i jugador de la selecció nacional d'esquaix, es va imposar amb un gran joc al número 2 català, Jordi Mitjà, en una trobada digna d'una gran final. Solament 2 sets va necessitar el jove jugador per desfer-se del seu rival incombustible de gairebé 40 anys.
En Consolació, Carlos Ramos del Club Tennis Park, es va portar la final després de vèncer al local Tomás Muñoz, per 2 sets a 0 en un gran partit físicament molt exigent.
En categoria femenina, la guanyadora absoluta va ser la jugadora de l'Euro Sport, Rosiane Sanches, que es va imposar a la jugadora també local Gemma Muñoz per un contundent 2 a 0. En consolació femenina, la vencedora de la final va ser la jugadora Mar Farriol, que es va imposar a la jove jugadora de 14 anys, Aina Virgili per 2 sets a 0 en una apassionant trobada.
Agrair per concloure aquesta crònica, a tots els participants per assistir, jugar genial i per haver fet fàcil l'organització d'aquest V Open “El Pirata”. Agrair també al Restaurant “El Pirata”, que sense ells aquest Torneig no existiria i no seria un dels tornejos més valorats en tot el circuit català. Per finalitzar, agrair al Club Euro Sport els fantàstics obsequis aportats en el lliurament de premis i en el sorteig de regals per al sopar de comiat en el Restaurant “El Pirata”.

DSC_4186 DSC_4214