Crònica Campionat Veterans Catalunya Softraquet

Els passats dies, 13 i 14 de maig, es va jugar a les instal·lacions del Club Bonasport de Barcelona, el Campionat de Catalunya de Veterans de Softraquet amb presència local en les categories de +45, +55 i +60 anys. En categoria de +45, el jugador local Joan Manchó, aconseguí la segona plaça i proclamar-se així subcampió de Catalunya de +45 de Softraquet. ENHORABONA CRACK !! No tanta sort va tenir l'altre jugador loca,l Martí Casadó, que també competia en aquesta categoria, ja que en el segon partit que jugaba contra el jugador del Club Squash Rocafort Jesús Montero, el bessó de la cama li va dir prou i va tenir que retirar-se, tot i anar guanyant per 1 set a 0. LLÀSTIMA CRACK !!

En la categoria de veterans +55, el jugador local Joan Marcé, va aconseguir una molt meritòria tercera posició, ja que aquest jugador, a més, jugava en categoria de +60, on va assolir la quarta posició també. Un resultat extraordinari per a un jugador de 61 anys que competeix en 2 categories. ETS UNA MÀQUINA JOAN !!

IMG_2276 IMG_2281 IMG_2282