Open El Pirata de Racket

El passat cap de setmana es va disputar a les magnífiques instal·lacions del Club Euro Sport de La Pineda (Salou), el VI OPEN DE SOFTRAQUET EL PIRATA. Es disputaren les categories Absolutes en femení i asculí, i també les categories de +45 i +55 anys d'edat. Els millors jugadors i jugadores d’aquestes categories van participar a la sisena edició d’aquest torneig.

A la categoria Femenina, la jugadora local Sara Garcia, després d'haver estat apartada de la competició durant més de 4 anys degut a una lesió, demostrà que encara guarda un gran nivell tècnic i s'imposà a la final a la també local Gemma Muñoz, que va defendre’s com mai davant els atacs de la Sara. Finalment el resultat va ser de 15-12 i 15-7 per a la Sara Garcia. Tercera posició molt meritòria va ser per la jugadora local Claudia Brime al derrotar  a Mar Farriol per 2 jocs a 0.

A la categoria de +55,  domini del jugador local Luis Moran, que s'imposà a tots els seus tres rivals només perdent 2 jocs en el total dels partits  El segon classificat va ser el monitor físic del Club Euro Sport Alejandro Aranaz, que no va poder derrotar a Luis i s'hagué de conformar amb la segona posició del podi.

En categoria de +45, el jugador de Barcelona Xavi Segura s'imposà a la final a Javi Duce, director i ex-jugador professional del Club EuroSport. El resultat del partit va ser de 15-8 i 15-11 pel jugador barceloní. En les semi-finals Xavi Segura derrotà al local Joan Manchó també en 2 jocs, i Javi Duce s'imposà al també jugador local Martí Casadó per un resultat de 2 jocs a 0. En la Consolació d'aquesta categoria la victòria fou per John Brophy, del club Tipi Park de Platja d'Aro. John es va fer amb la victòria al impossar-se al jugador local Adri Pomares, un jugador que mes rera mes va demostrant els seus progressos i que de ben segur conseguirà bons objectius en el futur.

En categoria Absoluta Masculina, Mia Cots, entrenador del Club EuroSport, i Sergio Perdigon, actual gerent del Club Squash Marconi XXI, disputaren una final molt emocionant, d'una gran durada i que s'acabà resolent a favor del jugador local Mia Cots per un resultat de 2 jocs a 1. Felicitar a Sergio Perdigon pel paper demostrat en tot el torneig, qui en semi-finals es va desfer del jugador local Marc Plaza per un còmode però molt lluitat 2 a 0. D'altra banda, el guanyador del torneig Mia Cots derrotà en semi-finals a Miguel Ortega del C.T.Sabadell per també 2 jocs a 1. En consolació la victòria fou per Tomás Muñoz del Club EuroSport, que s'enfrontà en un gran partit al seu company d'aprenentatge Adri Pomares i guanyà finalment per un clar 15-6 i 15-7.

Felicitats a tots els/les participants i gràcies per fer que el campionat segueixi sent un dels més populars del circuit català.

Entrega trofeos Javier Duce y Mía Cots Mar Farriol y Claudia Brime Virginia Ballesteros y Aina Virgili Adri y ...