Doubles squash show

Gran nit d'esquaix la que es va celebrar el passat dia 3 d'Octubre. A les 18.00 començava un torneig d'esquaix de dobles on, a part de tots els jugadors nous que estan motivats i formen el nostre nou equip de lliga catalana, també vam poder veure com algunes de "les velles glòries" que han passat per aquest club, venien per participar i així formar part d'aquest espectacle.
El torneig ho va guanyar la parella Theo Rivero i Mia Cots, fent un intens partit final contra els consegüents subcampions, Ramón Març i Luis Pinto.
A les 8.30 començava un partit d'exhibició de dobles on Nilo Vidal i Javier Duce s'enfrontaven a dos jugadors vinguts de fora, Tinne Gilis i Cedric De Vos. Seguidament va haver-hi un sopar on squasheros, socis i amics del Club Euro Sport van prendre part, arribant així a les 45 persones.

El Club Euro Sport i jo, Nil Vidal, us donem les gràcies a tots els que van venir aquest dia per complir l'objectiu de l'esdeveniment, omplir de nou les graderies de les nostres pistes.