I Open de Racket Euro Sport - Aquum

Aquest cap de setmana passat s'ha disputat a les instal·lacions del Club Euro Sport de la Pineda el I Open “EUROSPORT - AQUUM“ de Softraquet, puntuable per al rànquing català i també pel rànquing Euro Sport. El campionat dotava amb un trofeig i diferents obsequis als guanyadors i finalistes de cada categoria.

Aquest Open ha comptat amb la presència de 30 jugadores i jugadors dividits en 4 categories:

• Categoria Masculina Absoluta
  • Categoria Femenina Absoluta
  • Categoria +45 anys
  • Categoria +55 anys

En el quadre Absolut masculí, lesprimeres semifinals les van disputar per un costatel jugador del club Mèlich de Barcelona Jordi Mitjà contra Òscar González del club Marconi de Terrassa. La victòria va ser per Jordi Mitjà per un resutat de 15/10-15/13.

En les segones semifinals del quadre absolut el jugador i entrenador local Mia Cots va perdre el seu partit contra el finalista del mateix campionat l’any anterior, Sergio Perdigon del club Marconi de Terrassa, per un resultat de 15/13-15/8.

Així doncs es va passar a la Final amb el partit preparat per jugar-se entre Jordi Mitjà i Sergio Perdigon. La mala noticia va venir quan Mitjà no va poder jugar el partit degut a una lesió que li impedia qualsevol esforç dins la pista. Per tant, el guanyador del I Open “EUROSPORT - AQUUM“ de Softraquetva ser SERGIO PERDIGON del club Marconi de Terrassa.

Mario Dariescu i Lluis Pinto, ambdós jugadors del club Eurosport, van disputar la final de Consolació, on s’emportà la victoria Mario Dariescu per un resultat de 15/8-15/9.

En categoria Femenina, es va organitzar una lligueta amb les 8 jugadores locals que estaven inscrites. La Primera clasificada del torneig va ser la ex-campiona de Espanya de softraquet Sara Garcia, que no va perdre ni un sol partit.

La segona plaça fou per la jugadora Gemma Muñoz que va perdre en la gran final femenina contra Sara Garcia per un resultat de 15/11-15/8.

Per últim, la tercera posició se la va emportar Claudia Brime, disputant i guanyant per la tercera posició a la jugadora Virgina Ballesteros en un partit bonic i ajustat.

Molts bons partits disputats per la resta de fèmines que nombro segons la posició que van quedar del 5 al 8: Mar Farriol, Eugenia Ramon, Maria Martin i Marisol Cisneros.

En Categoria de +45 anys, 4 jugadors estaven inscrits, Javi Duce, Òscar González, Pedro Barrio i Rodrigo Garibotti.

La primera plaça del podi se la va emportar el jugador local Javi Duce qui va guanyar a tots 3 adversaris. La segona plaça fou per Oscar González, jugador del club Marconi de Terrassa. I en tercera i quarta posició respectivament van acabar Rodrigo Garibotti i Pedro Barrio, ambdós jugadors del club Eurosport.

En Categoria de +55 anys, 3 jugadors estaven inscrits, Ramon Marzo, Fernando de la Torre i Juan Núñez.

La primera plaça del podi se la va emportar el jugador local Ramon Marzo qui va guanyar a tots 3 adversaris. La segona plaça fou per Juan Núñez, també jugador local. I en tercera posició va acabar Fernando de la Torre, també jugador local.

Agrair per concloure aquesta crònica, a tots els participants per assistir-hi, jugar genial i per haver fet fàcil l'organització d'aquest Open. Sense ells aquest Open no existiria i no seria un dels tornejos més valorats en tot el circuit català. Al Club Euro Sport per finalitzar, pels fantàstics obsequis aportats en el lliurament de premis i durant el sorteig de regals al finalitzar el campionat.