• Estival Club Eurosport
    OFERTA BLACK FRIDAY Matrícula + 15 dies gratuïts!
    SABER MÉS
  • Estival Club Eurosport
    Escola infantil d'hivern per a diferents nivells i edats a partir del 12 de setembre pàdel-tennis-defensa personal

Reserves

Reserva ara

RESERVA AL MILLOR PREU

Nit
Seleccionar
  • Habitació 1
Habitacions i ocupació

Habitació 1

Habitació 2

Habitació 3

Club Euro Sport On practicar els teus esports preferits

El Club Euro Sport és un complex esportiu situat a la Platja de la Pineda, que forma part del Complex Hoteler Estival Park. Les seves instal·lacions compten amb un total de cinc pistes de pàdel i dues pistes d’esquaix, piscina, saunes, spa, sales d’activitats dirigides i entrenaments personals, ludoteca per als nens i una confortable cafeteria. A les nostres instal·lacions podràs practicar els teus esports preferits i preparar-te per a l'estiu. Consulta els nostres horaris. El Club Eurosport es troba al complex Estival Park, a només 5 km de Salou i a 8km de Tarragona capital.

Reserves

Reserva ara