Reserves

Habitació 2

Habitació 3

Preguntes freqüents

Tens dubtes? No et preocupis! En aquest apartat hi trobaràs totes les respostes a les teves preguntes. Navega per les pestanyes segons el dubte que vulguis resoldre, i obre la resposta a la teva pregunta.
Si no aconsegueixes trobar la resposta que buscaves, estarem encantats d'atendre’t per telèfon al (+34) 977 37 04 10, o enviant un correu electrònic a info@clubeurosport.cat o a través del formulari de contacte de la nostra web oficial.
esborrar filtres

Si estic uns mesos fora, he de pagar la quota sencera?

Hi ha una quota de manteniment per a les persones que no hagin de fer servir les instal·lacions, com a mínim, durant dos mesos.

Si em dono de baixa, he de tornar a pagar la matrícula?

Com hi arribo, fins a l’establiment?

A la secció Localització de la nostra pàgina web veuràs una icona de "Google Maps". Fes clic sobre la icona per obrir l'aplicació i marca la teva localització per veure la ruta fins arribar al club esportiu.

Si em dono de baixa i he pagat la taquilla de tot l’any, em tornaran els diners?

No. Quan et dones de baixa perds tots els “privilegis o avantatges” que tenies quan eres soci/sòcia. El club passa a disposar d’aquesta taquilla.

Tinc algun descompte si compro alguna cosa a la tenda?

Sí. Als socis se'ls aplica el 10% de descompte en la compra d'articles superiors a 10 € (també es fan ofertes especials durant l'any).

Com puc posar-me en contacte amb el club esportiu?

A la part inferior de la pàgina web del club esportiu hi trobareu el telèfon directe i el correu electrònic. També podeu accedir a la secció Contacte, que es troba a la part superior dreta de la web.

Qui pot ser beneficiari de la quota del soci titular?

Els familiars directes (parella, fills, pares i germans)

Si vinc amb un amic, ha de pagar?

Els socis disposen a la seva fitxa d’una talonari per convidar els seus familiars i amics. Un cop esgotats, el cost del convidat serà segons tarifes. En cas que es jugui al pàdel/tennis/esquaix el preu és de 6 €.

Hi ha WiFi, a les instal·lacions?

Sí, al Club Eurosport podràs gaudir de WiFi gratuït.

Teniu menjars sense gluten i altres al·lèrgens, al restaurant del club?

Sí, el nostre restaurant compta amb la possibilitat de preparar aliments especials per a persones amb al·lèrgies, intoleràncies i altres necessitats especials.

Hi ha assecador per als cabells, als banys?

Sí, disposem d'assecador per als cabells a les cambres de bany.

Reserves

Reserva ara