Campionat de Catalunya de Veterans de Softràquet 2015

Aquest cap de setmana passat es va disputar a les instal.lacions del Club Bonasport de Barcelona, el Campionat de Catalunya de Veterans de Softracket 2015, amb la participació de 2 jugadors locals del Club Euro Sport. Per una banda Joan Marcé, que jugava en categoria +55 i per l'altre costat Joan Manchó, que per edat li tocava competir en +45 anys. Divendres nit Joan Marcé es va estrenar amb victòria al vèncer al seu rival Carlos Santana en 2 còmodes sets a 0 , però desafortunàdament no va poder batre al jugador José Luís González en semifinals, i així doncs posà final a la seva experiència en aquest campionat.

Joan Manchó, de 49 anys, va sorprendre a tots els assistents (incluint a la organització), emportant-se el títol de campió de Catalunya de Softracket en categoria de +45 anys. No va ser senzill ja que només començar, es va enfrontar amb Stefan Quiles, un gran jugador que li va posar les coses difícils, però gràcies a la seva experiència en el món de l`Squash, Joan va aconseguir passar ronda guanyant per 2 sets a 1. En semifinals li va tocar jugar i guanyar a David Cornudella, un jugador del C.N. St. Andreu, en un emocionant partit de principi a fi. Joan Manchó es va emportar el títol de Campió de Catalunya de +45 en vèncer en la final a José Martínez, també del C.N. St. Andreu en un partit molt intens i que es va resoldre a favor del jugador del Club Euro Sport per 2 sets a 1.

Enhorabona Joans !!!

foto jugadores ganadores Bonasport marce1 Manchocara