IX Open de Squash El Pirata

Aquest passat cap de setmana es va cel.lebrar a les instal.lacions del Club EuroSport de La Pineda el IX Open d’Squash El Pirata puntuable a nivell PSA (jugadors professionals), amb l’assistència de 13 jugadors de diferents nacionalitats i d’un nivell altíssim. El premi en metàl.lic era de 1000€ a repartir entre els 4 primers classificats, ja que es tractava d’un campionat CLOSED.

El guanyador absolut va ser el català del Club Natació Sant Andreu, Edmon López actual nº 108 del ranking mundial PSA, qui va derrotar en la gran final al jove i talentós jugador de Malàsia però afincat a Brussel.les, Sanjay Jeeva, actual nº 441 del ranking PSA, en 3 sets. De ben segur que aquest últim pujarà com l’escuma després de lo demostrat aquest cap de setmana.

En la lluita pel tercer i quart lloc Pascal Gómez de Galicia i l’anglès Alex Noakes, van demostrar tècnica, solidesa i concentració al llarg dels 4 sets jugats, on finalment el jugador gallec s’emportà la victòria cap a casa i una tercera posició mereixedíssima.

Destacar també el bon paper del jugador local Nilo Vidal que al perdre en segona ronda contra qui al final quedaria 3er, és a dir, Pascal Gómez, continuà jugant per llocs i finalment s’emportà una molt meritòria 5ena posició.

Enhorabona a tots els altres jugadors nacionals i d’arreu del món per la seva assistència i el seu gran nivell demostrat. Detallem les posicions finals de cada un d’ells:

5è classificat   NILO VIDAL, Catalunya.

6è classificat   VIKTOR HOGBERG, Suècia.

7è classificat   VICTOR REGUERA, Galicia.

8è classificat   XAVI BLASCO, Catalunya.

9è classificat   LUCAS CANNISTRACI, Argentina.

10è classificat MARTA LATORRE, Catalunya.

11è classificat ABEL LAMAS, Catalunya.

12è classificat ALEX LUQUE, Catalunya.

13è classificat RICHARD WILLIAMS, Catalunya.

1º i 2º classificat  3º i 4º classificat