Crònica XIV Open El Pirata de Pàdel

Finalitza el XIV Open El Pirata de Pàdel categoria Bronze que es va disputar del 19 al 26 de març en les instal·lacions del Club EURO SPORT , superant les expectatives d'afluència de jugadors amb més de 150 parelles. Sens dubte tot un èxit malgrat la pluja.

Els resultats del Open han estat els següents:

En la final femenina Cortiles i Carratalà, caps de sèrie número u, han vençut a Ariadna Escardó i Anna Huguet per 6/3 i 6/4.

En la final masculina Barceló i Figuerola, caps de sèrie número 3, han superat per 6/4, 2/6 i 6/4 a la parella revelació del torneig, la formada per Manel Noya i David Giménez.
En Tercera femenina han guanyat Cristina Romero i Rosa Romero 6/4 i 7/6 a Ana Quesada i Ana Elsa Benesenes, sent les quatre jugadores del club EUROSPORT.
En Tercera masculina, Sebastián Alfaro i Pablo Hernández (per WO davant Alejandro Guillén i Alfonso Luesma)
I en Quarta masculina, Felip Ortiz i Marcelo Alberto Garcia davant Daniel Càrdenas i Albert Muñoz, una altra final amb els quatre jugadores del club EUROSPORT.
Gràcies a tots els jugadors i fins al proper any!

Open El Pirata  Final femenina (1280x768)_1  Final masculina