Torneig Social Pàdel Setembre

La setmana de l'11 de setembre es va disputar en les instal·lacions del club el Torneig social de Pàdel anual 2017. Sens dubte va ser tot un èxit, amb un total de 26 parelles inscrites. D'una banda vam comptar amb 16 parelles en el quadre masculí i d'altra banda 10 parelles en el quadre femení.
El torneig es va disputar al llarg de la setmana amb rondes eliminatòries i un quadre de consolació per a aquells que havien perdut en el primer partit.

Partits molt intensos, disputats i renyits! I sobretot... el bon ambient per part dels jugadors en les pistes!

Campions del Torneig Social, quadre Masculí:
Marcelo Garcia i Luciano Gerelli que van derrotar a Felip Ortiz i Adrià Pomares en una final molt ajustada a 3 sets.

Campiones del Torneig Social, quadre Femení:
Claudia Brime i Sara Garcia, derrotant a Tàbata Moran i Verònica Corrochano amb un resultat de 7/5 - 7/5.

Campions Quadre Consolació:
Marco Tardivo i Min Castellví enfront de Pere Jesús i Jordi Gomez.

Campiones Quadre Consolació:
Nadia Freno i Sonia Balbàs que van derrotar a Gemma Muñoz i Dol Gamez.

Marcelo y Luciano